Hokey: Kadınlar Dünya Ligi

ANKARA (AA) – Kadınlar Dünya Hokey Ligi 1. etap müsabakalarında Türkiye, oynadığı iki maçta Çek Cumhuriyeti ve Polonya’ya yenildi.

Çek Cumhuriyeti’nin başkenti Prag’da düzenlenen organizasyonda Türkiye, ilk karşılaşmasında ev sahibi Çek Cumhuriyeti’ne 6-1 mağlup oldu. Millilerin tek golünü Perihan Küçükkoç kaydetti. Milliler ikinci maçında ise Polonya’ya 4-0 mağlup oldu.

Türkiye, üçüncü maçında Litvanya ile karşı karşıya gelecek.

ALATURKA AİLESİ ÜYELERİ NE DİYOR?