Elazığ'da 40 yıldır Devlet Demir Yolları'nda çalışan Mehmet Fırat, son seferini yaparak emekliliğe ayrıldı. İşini severek yaptığını ve ayrıldığı için üzgün olduğunu söyleyen Fırat, son seferinde ailesi ve iş arkadaşları tarafından çiçek ve alkışlarla karşılandı. Kanalımıza Abone Oldunuz mu?
📌 http://bit.ly/IHA-Abone Elazığ'da yaşayan 4 çocuk ve 6 torun sahibi Mehmet Fırat'ın (65) çocukken ve gençken yaptığı tren yolculukları sonrasında içerisinde bir demir yolu sevgisi oluştu. Sınava giren Fırat, 40 yıl önce demir yollarına ilk adımını attı. İlk olarak makasçı olarak işe başlayan ve farklı kademelerde görev alan Fırat, son olarak trende kondüktör olarak görev yaptı. Demir yoluna sevgi ve aşkla bağlanan Fırat, Tatvan-Elazığ seferi ile 40 yıllık serüvenini sonlandırdı. Emekliliğe ayrılan Mehmet Fırat'ı Elazığ Tren İstasyonu'nda ailesi ve iş arkadaşları karşıladı. Çiçek, konfeti ve alkışlarla karşılanan Fırat'a, Bölge Yolcu Servis Müdürü Bayram İn tarafından plaket verildi. Tren tablosu hediye edilen ve pasta kesilen programda duygu dolu anlar yaşandı. Demir yolunun bir aşk olduğunu dile getiren Fırat, son seferini yaptığını ve bayrağı gençlere teslim ettiğini söyledi. #haber #sondakika #gündem ———————————————————————– Bir Çok Merak Edilen Konuda Uzman Görüşlerini Sizlerle Buluşturduğumuz İHA Aktüel Kanalımız 👇
📌 https://bit.ly/IHA-Aktuel İhlas Haber Ajansı Resmi Web Sitesi
🌐 http://www.iha.com.tr Sosyal Medya'dan Bizi Takip Edin! 📍 https://facebook.com/iha.com.tr
📍 https://twitter.com/ihacomtr
📍 https://instagram.com/ihacomtr/
📍 https://t.me/ihacomtr
📍 https://www.tiktok.com/@ihacomtr Bize Ulaşmak İçin 👇
🌐 https://www.iha.com.tr/iletisim



