İstanbul’da yaşayan emekli yurttaş: “İnanın ki eve çikolata almadım. Bayram diye bir şey kalmadı”

➣Bazı vatandaşların bir kuru simitle ve ücretsiz ulaşımla bedava bayram gezmesi yapılabilecek yer olarak tarif ettiği Eminönü bu bayramda da doldu taştı. Bir vatandaş kurbanlık bir yana evine bir çikolata dahi alamadığını belirtirken "Adı bayram. Bayram diye bir şey kalmadı. Sadece ekonomik değil, psikolojik de yıkık insanlar" dedi. En büyük banknot olan 200 liranın çekirdek parası haline geldiğini belirten bir başka vatandaş da "Böyle gitmez. Yönetenler hatalarını anlayacaklar, çekip gidecekler" diye konuştu. Alım gücünün zayıflamasından yakınan bir başka vatandaş da "Eskiden tek başıma çalışıyor, 4 çocuk okutuyordum. Evim kiraydı geçinebiliyordum. Şimdi 5 kişi çalışıyoruz. İki de eleman çalıştırıyoruz. Yedi kişiyle geçinemiyoruz" diye yakındı. ➣KARAR TV resmi YouTube kanalıdır. Ayrıştırma, ötekileştirme yapmadan toplumun bütün kesimlerine yer verir, adalet, hukuk, eşitlik gibi toplumun sorunlarını dile getirir. Hafta içi her gün canlı program yayınları, gündemi belirleyen tartışma programlarıyla kamuoyuna doğru ve tarafsız bir bakış sunan haber kanalıdır. ➣KARAR TV resmi YouTube kanalı: https://www.youtube.com/ @KararTV ➣KARAR Gazetesi resmi internet sitesi: https://www.karar.com/karar-tv Bizi izlemeye devam edin… ➣Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
https://www.youtube.com/channel/UCoLyFzOzAzNG_-oR-O4relg/join ➣Facebook: https://www.facebook.com/KararHaber
➣Twitter: https://twitter.com/KararHaber
➣Instagram: https://www.instagram.com/KararHaber
➣Spotify: https://open.spotify.com/show/3rIrfVAOemeJJDrHU2AGgt #emekli #haber #shorts

ALATURKA AİLESİ ÜYELERİ NE DİYOR?