Beyoğlu’nda tartıştığı kişinin motosikletini kundakladı 4 motosiklet yandı: 'Gereksiz yere gaza bastı tartıştık' Beyoğlu’nda Mazlum Y. (21), iddiaya göre bir kafede oturduğu sırada motosikletiyle yanlarından geçen Dilovan Ç.’yle (26) 'Gereksiz gaza basma' nedeniyle tartıştı. Olaydan 2 gün sonra arkadaşıyla birlikte motosikletle olay yerine gelen şüpheli, yanıcı madde sıkarak Dilovan Ç.’ye ait motosikleti ateşe verdi. Alevler park halindeki 3 motosiklete daha sıçrarken 4 motosiklet yangında kullanılamaz hale geldi. Beyoğlu Asayiş Büro Amirliği ekipleri tarafından yakalanan şüphelinin ifadesinde, "Alkollüydüm. Tartıştığım için motosikleti yaktım" dediği öğrenildi. Tutuklanan şüphelinin motosikleti kundaklama anı güvenlik kamerasına yansıdı. Doğan Can CESUR / İSTANBUL (DHA) ► Haberin Ayrıntıları İçin: https://www.dha.com.tr/gundem/beyoglunda-tartistigi-kisinin-motosikletini-kundakladi-4-motosiklet-yandi-gereksiz-yere-gaza-basti-tartistik-video-2874636 YouTube kanalımıza abone olun:
► DHA: http://bit.ly/dha-ytabone Demirören Haber Ajansı'nın (DHA) en güncel haberlerini https://www.dha.com.tr 'den takip edebilirsiniz. Sosyal Medya Adreslerimiz
► https://sosyal.teknofest.app/@dhainternet
► https://twitter.com/dhainternet
► https://www.facebook.com/dha
► https://www.instagram.com/dha
► https://www.tiktok.com/@dha



